<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d30989150\x26blogName\x3d%D8%B9%D9%8A%D9%84+%D9%85%D8%B3%D8%A7%D9%81%D8%B1\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://3aylmsafer.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://3aylmsafer.blogspot.com/\x26vt\x3d-6933662161483279346', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

عيل مسافر

متر الوطن بكام

حكاياتى

حكاياتى القديمه

بدايه الحكايه

احب اعرفكم بنفسى انا اسمى عمر اشرف
موجود حاليا ببوخارست فى رومانيا.بابا وماما سافروا هناك قبل ما اتولد بتلات شهور
انا ساعتها مكنتش دريان باللى بيحصل.المهم انا دلوقتى موجود معاهم بس حاسس انى وحيد مع ان هما الاتنين بعملوا اكتر من اللازم علشان يسعدونى بس انا هنا مفيش حد العب معاه دايما ماما وبابا بيكلموا ارايبنا واصحابهم على النت .كان نفسى العب مع اولاد مصريين زيى وخصوصا من اسكندريه لان بابا وماما اسكندرنيه وطول اليل والنهار مفيش سيرة عندهم غير زكرياتهم هناك تعرفوا ساعات بيصعبوا عليا.بس انا عارف برضك انى بصعب عليهم لما يلاقونى لوحدى. بس انا سمعتهم انهم بيفكروا يجبولى اخ او اخت قريب. وعقبال مايجى اى حد منهم ادينى معاكم احكلكم عنهم وعن حياتنا هنا .دايما سؤال على بالى انا ليه اتولد هنا مش فى مصر صحيح دى ارادة ربنا بس مين السبب فيها ياترى هما ولا مصر ولا الناس الى فى مصر مش عارف . المهم اديكوا اتعرفتم عليا ويارب اتعرف عليكم
وكل اسبوع ححكيلكم عن احب اتنين ليا فى الدنيا وعنى بس يارب متزهئوش منى

You can leave your response or bookmark this post to del.icio.us by using the links below.
Comment | Bookmark | Go to end